SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























torsdag 2 september 2010

rally

onsdagen blev en riktig rally dag och S&P 500 stängde kring 1080 nivån vilket var dags högsta på mina trading nivåer.jag trodde dock att 1070/1073 skulle vara toppen,men där missa man.ligger short kring 1070 nivån och behåller det tillsvidare och ser vart det tar vägen i dag torsdag.
det ser ut som vi kan få lite till på uppsidan och i så fall fyller jag på med shorts.
fredag så kommer jobb rapporten och jag utgår från att den blir dålig ,skulle det visa sig att det är en positiv rapport så gäller det att ha stop loss på det mesta.
jag tror dock fortfarande att det är lättare att träffa ner dagarna än att hitta upp dagar så jag fortsätter med att sälja rallyn när chansen dyker upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar