SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























fredag 17 september 2010

yes yes its time now


det har varit en hård vecka för shorts om man ligger i s&p 500
men som tur är så täcker mina shorts i oljan upp mer än väl och jag behåller mina positioner i olja och s&p 500 över helgen.
till nästa vecka så är planen att ta vinsten i oljan kring ca 400 punkter vilket gör att det blir en av topp 10 trades jag gjort detta år :)jag ligger med stop loss på minst 300 punkter så även det är ganska bra om det skulle rusa upp när man inte har koll på marknaden,det är lite si och så med internet nu.
S&P 500 kan inte hålla denna nivå mycket längre till, allt talar för en kraftig rekyl ner och jag hoppas och tror den kommer nästa vecka.
eftersom jag ligger med nästan max i alla mina positioner så kan detta bli den bästa månaden jag någonsin gjort.
nu gäller det att jobba in det stora bear rallyt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar