SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























söndag 9 maj 2010

är det nu det sker

s&p 500
sista veckan i ock, 2007 toppade vi på ca, 1570 och efter det så var det bara att följa med ner.
mitten maj 2008 fick vi en liten signal att det kunde vända men den höll inte.
första klara signalen på att det skall vända upp kom mitten mars 2009 och har fram till 2o jan 2010 varit en behaglig resa upp.
första tendensen på att vi skall gå ner kom kring 20 jan,den andra signalen ligger vi i nu.

så nu är den stora frågan vänder vi upp nu och isåfall varför?,jag har svårt att se vi skall gå mot 1500 nivån nu med tanke på hur det ser ut.

det pratas om 800 nivån med tanke på dagsläget så är det en mer trovärdig riktning
700 nivån ser jag som det största stödet,men det är ju en bit kvar till vi sitter där.

under nästa vecka vet vi nog vad som händer,jag ligger kort i S&P sen 1220 nivån och behåller den.
det tråkiga är att jag ligger long i oljan.:(

ang grekland krisen

hörde att nu skall alla eu länder samla ihop pengar och att sverige ska va med att låna ut pengar för att klara av att täcka upp pigs.
om jag förstått detta rätt så lånar vi ut mer pengar till dessa länder för att dom skall ha råd att betala tillbaks pengar dom redan lånat.

ett roligt system,skall snacka med min bank om det kan va nåt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar