SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























torsdag 13 maj 2010

trading levels

har fått lite frågor ang mina trading nivåer att dom inte stämmer med pivot
och det kan stämma eftersom jag använder pivot som en grund i ett litet program jag har som jag tycker ger mig lite mer nivåer.
jag har använt mig av detta ett tag nu både i olja samt aktie index och känner mig ganska trygg i detta lilla program.
men som regel så skiljer det inte mycket från pivot och mitt program.
jag kan ha lite högre alt,lägre dagslägsta/dagshögsta samt att mina nivåer är fler än pivot.
jag funderar på att lägga upp lite nivåer för S&P 500 på sidan eftersom jag handlar ganska mycket i detta index, och att lägga all info på denna blogg.
tanken från början var att bara skriva om oljan på denna sida,får se vad det blir framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar