SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























fredag 21 maj 2010

wow

gårdagen var långt ifrån tråkig,fullt upp med att hålla koll på alla positioner,som gick från mycket minus till mycket plus som en jojo.
men till slut så blev jag sittande med 3 big time positioner long i olja.snittkurs 69,90 och så länge 69 håller så ligger jag kvar.kommer att forsätta att köpa så fort jag säkrat stop loss nivån på minst 100 punkter vinst.är lite osäker på om jag vågar vara kvar över helgen med detta,jag bestämmer mig mycket sent,vem vet kanske vi går under 69 då har man nåt att fundera på.
har börjat köpa på mej i S&P mindre poster tar lite i taget med stop loss säkrar vinster före nya inköp. max förlust nu 0,5 punkter,flyttar upp den så fort det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar