SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























måndag 24 maj 2010

trading levels 24/5

söndag natt/måndags morgon så kommer jag hålla koll på dessa nivåer i första hand.

oil 24/5-10
trading levels lows 66 highs 72,8 73,8
R3 72,2
R2 71,2
R1 70.70
N VALUE 70,22
S1 69,47
S2 68,9
S3 67,8

This is today's levels that I use

sell as close to the highest level that is possible
buy as close to the lowest level that is possible
and sometimes it gets a little trade between levels if it feels right for the moment

1 kommentar:

  1. det blev inte så mycker gjort i dag .det blev 14 punkter på omx 30 så det är jag nöjd med.från och med i morgon och framåt så gäller det att sälja rallyn
    för nu är trenden neråt.trading nivåerna kommer bli mycket viktiga nu.oljan ligger på 70 nivån och ser ut som den skall ner 65/60 nivån en del tror på 55 nivån.det blir nog inte så lätt framöver det kommer svänga fram och till baka,så det gäller att inte ligga fel,och gör man det så ta förlusten tidigt .
    ny
    men det ser segt ut.jag kommer att ta det lungt nu tills usa öppnar så man inte gör bort sig på nån dumt infall som e lätt hänt.
    957/958 kan vara ett bra läge att gå long för ett par punkter i vinst så länge dax ligger ovanför stödet så är det lungt
    ny
    mycket säljare nu
    just nu så bryr jag mej inte om att titta på S&P utan blir det nån order så lägger jag den i omx ,kollar mest på dax nu om 5800 nivån håller
    dax har ett stöd vid 5800 vi är snart där, håller det så vänder vi upp igen
    bankerna går inte bra just nu
    ute på 961 vände ner som jag trodde,en dip ner nu och sen bli jag inte förvånad om vi provar upp igen.kurvan brukar se ut på detta sett på morgonen.963 är ett motstånd vi helst ska igenom,om vi inte klara av att hålla 95 0/48 nivån så är det ner som gäller 940/38 920/923
    ny
    stop loss nu 961. ser ut som dett kan mattas av nu,skulle vara bra om dax kunde öka på lite, boliden och swedbank som jag fick köp signal på förra veckan ser bra ut.mest boliden,banker känns som man skall passa sig för just nu.
    ny
    jag är lite sen i dag normalt sett så har jag inte gått och lagt mej än ,men denna dag så vakna jag just före omx klockan slog igång,jag såg just att under natten så gick en av mina olje order in köp 69,80 sälj 70,25 det vat den ända av 3 som låg men det är helt ok att vakna upp till allt detta :).måndagar är en dag som jag brukar vara så gott som hel ledig på,så idag blir det lite lungt kommer att kolla in lite då och då.
    s&p 500 skall upp över 1190 då först så kan man börja se att vi går in i en kortare upp trend,oljan skall upp på 72 nivån och som sagt omx över helst 960/63

    ny
    omx 30 öppnar 960 nivån och jag har satt stop loss på 959 jag har inte så bra koll på svenska index,så jag tar hellre en säker vinst så här direkt på morgonen än chansar bort allt,över 10 punkter på 959 så det får duga,men än så länge håller 960 och denna nivå är en bra nivå att gå vidare på uppåt .kring 950 sen 940 där har vi dagen stöd.uppåt 973.
    ny
    dom senaste dagarna så har oljan legat mellan 69 och 72 nivåerna och jag ser fortfarande 69 stödet som viktig samt 72,72,50 som ett viktigt motstånd.
    tittat man på TA så ligger det mot 66/65 nivån inom ett par dagar.men vi får se hur den övriga marknaden utvecklas i början på denna vecka.jag skall försöka att inte ha någon egen tro denna vecka utan att följa trenden dit den går.
    ny
    förra veckan gick bra har nu varit igång med denna sida ca 2 veckor och det ser bra bra ut på saldot.
    med lite tur och vanvett så lyckades även den sämsta positionen bli till plus.jag lyckades med bedriften att inte låta fredagens morgon trading bli mina sista positioner för dan,utan strax före omx 30 stängde så blev det long över helgen på 947 .S&P låg väl på ca 1180 då,så på kvällen blev man lite sur när allt rasa igen och såg vinsten försvinna.men som tur var så vände index sista kvarten och nu gäller det att asien vaknar på rätt sida på söndag natt.så vi kan öppna på plus på måndag morgonen.hoppas hoppas :)

    SvaraRadera