SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























torsdag 13 maj 2010

trend olja

3 maj olje pris kring 86,90/87 så kom första short signalen
den 4 maj så kom den bekräftade short singnalen priset låg kring 86 och har sen dess
gått ner till ca 73.60 vilket skede i dag.
den första long signalen kom vid ca 74,50 och ligger vi i positiv trend ett tag till nu så kan det bli en bekräftad long signal kring 75,80/76,25.
när och om detta sker så kommer jag att köpa longs på dips dvs på korta fall ner.
sätter target i första hand kring 78,50/82.25
73,50 nivån kan varit botten noteringen för ett tag fram över.

1 kommentar:

  1. stänger vid 3 punkter + om det når dit

    ny 1159,5 nu ligger kvar med detta en stund stop loss 1155,8
    ny
    kommer att försöka ta några punkter sista kvarten på S&P om om rätt tillfälle dyker upp in o ut snabbt.vilket bör bli uppåt ,vi får se hur det går, 0 kr idag än så länge vilket inte är så bra.
    tt ta det lite lungnare än vanligt,men73/ 75 känns som en bra nivå att utgå som en botten nivå så länge börsen ligger stabil och inte rasarny
    kan vara läge nu kring 74,men jag kommer nog att vänta och se vad som händer i asien i natt.tycker nog att det är lite osäkert vart detta kan gå .
    jag ligger med en 25% position long 74,05 med stopp loss kan visa sig vara 100 punkter för tidigt
    ny
    bör komma en liten dip ner nu snart vilket kan va ett bra tillfälle att köpa longs på.jag börjar med 25 % per köp .
    det är lätt hänt att man köper på sig i detta läge för det känns som man vill inte missa detta lilla rally,så jag tar faktiskt och åker och handlar lite mat nu,förra veckan gick jag in typ 500 punkter förtidigt och har ingen lust att hamna där igen.
    denna gång så får oljan komma till mig .
    jag har slutat jaga efter den.:)

    ny
    det ser ut som vi kommer att nå 73,50 nivån och där kan botten för i dag ligga, om det ser bra ut på den nivån gör jag en 25 alt 50 % long position där.
    jag kommer inte att kunna följa detta hela tiden nu så jag lägger köp order på 73,50 25 % 73.00 25 % stop loss 50 under på varje.hoppas nu bara inte att 74 /74,25 nivån håller, då får man tänka om senare i kväll.

    ny
    74/73,50/73 nivåer håller vi koll på nu träffar man rätt nu så är det minst 100 punkter vinst .kommer inte att jaga botten utan tar det här när jag ser trenden uppåt .

    NY
    30 punkter blev det i går, jag är väl nöjd med det .tror jag har
    pigg sjukan,känns som det iallafall.
    men jag kommer nog att försöka ha koll på dagens handel .
    tycker inte det känns stenklart åt vilket håll detta ska gå .
    så kommer nog a 1000 punkter på en timme.

    SvaraRadera