SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























fredag 21 maj 2010

trading levels dax index

dessa nivåer kommer jag ha koll på i dax nu på morgonen.
dax index 21/5-10
trading levels lows highs
R3 6141
R2 6056
R1 5975
N VALUE 5877
S1 5777
S2 5710
S3 5610

This is today's levels that I use

sell as close to the highest level that is possible
buy as close to the lowest level that is possible
and sometimes it gets a little trade between levels if it feels right for the moment

1 kommentar:

  1. ny
    jag vet inte men att det skall bli ett rally i dag tror jag inte riktigt på,vem vill ligga long över helgen när det ser ut så här. hälften tror på dubbel dip den andra delen upp till 1350 igen.
    nä jag tar helg.
    jag lägger in en del färdiga skambud med stop loss och if done orders som får ligga tills i kväll,så får vi se hur det går.
    ny
    ligger utanför alla stp lossar har lösts ut.men alla låg med vinst ,morgonen börja bra det är dom här pengarna man ska ha varje dag,börjar se bra ut på saldot nu efter 2 veckors trading.kommer att ha lite koll under dagen,men om jag ska kliva på detta i dag så ska det till ett jätte tillfälle.risken är stor att man klantar bort allt på någon dum position.dessutom så är det min lediga dag

    ny
    out oil
    ny
    s&p out på 9 punkter
    försöker gå in igen vid rätt läge
    oljan stop loss på 10 punkter vinst nu.
    ny
    s&p så får vi se om 70 sen 65 nivån håller
    70,55/60 på oljan är ett motstånd vi bör gå igenom om vi skall upp idag.
    om det blir negativ idag så kommer jag att hålla mej utanför.
    ny
    om ni undrar så tror jag att det skall upp i dag,men jag kommer ta det otroligt försiktigt.
    ligger nu med 2500 kr per punkt i s&p lagt stop loss med vinst om det skulle rasa.håller 1180 så köper jag mer.oljan ligger jag kvar i ser bra ut än så länge.
    lite tidigt ännu men om S&P bryter 1080/82 så kan vi se 1100 igen senare i kväll
    ny
    s&P
    ligger nu minst 2 punkter vinst. köper på mej ett tag till.
    så fort en stop loss löst ut inväntar jag nytt tillfälle och köper igen

    STATISTIK
    ---------
    - Tyskland: BNP (def) 1 kv kl 8.00
    - Frankrike: PMI (prel) maj kl 8.58
    - Tyskland: PMI (prel) maj kl 9.28
    - EMU: PMI (prel) maj kl 9.58
    - ECB: bytesbalans mars kl 10.00
    - Tyskland: IFO-index maj kl 10.00



    ny

    SvaraRadera