SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























lördag 8 maj 2010

tjäna pengar på olja

Man skall nog ha koll på nerverna om man håller på med detta eller en stor plånbok.
Ligger kort i olja på ca 79 nivån vilket kändes som en bra nivå innan usa rasa 1000 punkter.
Har en gräns neråt som ligger vid 75 ca då får man bestämma om man kliver av alt. dubblar.
Just nu så kan oljan nå 60 nivån alt, så vänder vi till 82/86 nivåerna
det är inte enkelt att se nästa veckas handel.

Det är mycket prat om att det behövs en stor korregering ner och det håller jag med om, men jag tror inte att det är denna gång som är den stora korregeringen, utan den kommer när media börjar skriva mer om spanien, portugal, england, jag skrev om detta förr ca 2 månader sen, och det börjar nu bli lite skriverier om detta.
S&P 500 har stöd vid 950 men det pratas redan om 800 nivån men som sagt jag tror inte att det sker denna gång.
Jag ligger kort i s&p 500 sen 1220 nivån. ca, target 950 /1000 och behåller den tillsvidare.
Positionen i oljan får bli nästa veckas problem om det ser ut att fortsätta ner och 75 nivån inte håller så är det bara bita i det sura äpplet och ta förlusten, men jag tror nog att det kan bli ett litet rally nästa vecka.
Trading nivåer kommer på söndag natt om allt funkar.

Tradingforlife/tradingoilforlife

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar