SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























tisdag 20 juli 2010

bear eller bull market


det börjar pratas om att nu blir det inte så mycket mer på ner sidan, den ser svag ut det tycker inte jag utan det ser riktigt bra ut för att ligga short.vad finns det för något som talar för att vi skall få en bestående uppgång nu? jag kan inte hitta något som kan få denna marknad att gå upp.vi kan få några enstaka rallyn men dom ser jag nog som ett bra tillfälle att gå short på om man missat detta förut.
som det ser ut nu så är dom stora volumerna på sälj sidan och så länge det inte ändras så behåller jag mina shorts.på fredag om jag inte minns fel så kommer bankernas stress test och jag kan nog redan nu säga att det kommer inte bli några jätte negativa nyheter därifrån.utan det blir nog att det ser ganska bra ut men med några mindre problem som inte är av akut karaktär.vad annars skall dom säga? det ser katastrofalt ut och allt kommer att rasa.stress testerna är ett skämt och säger inget om verkligheten.
lägger ut chart på DJ och allt talar för bearmarket lower lows lower highs
överköpt, många tunga motstånd att ta sig igenom.och rasar DJ så följer resten med ner.
jag behåller mina shorts med en dåres envishet enligt en del andra, men jag får ta det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar