SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























torsdag 1 juli 2010

dagens galenskaper torsdag

en lång dag utan vinst men man får se det som en erfarenhet rikare eller fattigare i mitt fall.idag så visar det på rött hur mycket vet jag ej nu ,lägger ut dagens trading senare,som tur va så har jag bara handlat med mindre summor.


la in en short i euro usd med stop loss och take profit
nu drar jag och tränar så får jag se hur det gått senare
ny
euro usd nytt short läge kan vara vid ca 12485 igen.
kl 19,26 tur man vänta allt gick rakt upp nu
jag tar och stänger ner nu dags för att träna en stund
inga pengar i dag men en bra dag för att kolla alla olika TA modeller man tror man kan tjäna pengar på:)
ny
väntar ett tag till inte klart än på mina mallar för short euro usd .olja och S&P ligger i nån mellan nivå så där finns inget att göra om man inte redan är i position
ny
jag är inte så säker på vilken tidsperiod i valuta som är bäst men det ser ut som en klar short är på gång nu på flera olika TA profiler .testar en short om ett par minuter om det håller i sig.det är bara att se det som lärlings pengar.
ny
ingen ide att ligga i några längre perioder nu,det svänger fort.
har precis tagit vinst i S&P men jag tror jag är back totalt sett i dag ändå.men som jag skrev förut så är det med mindre pengar för att testa olika TA siffror
men det drar iväg ändå i pengar.
ny
olja 72,90 kan va dags att ta vinsten från 72,20 .
73 motstånd nu
S&P 500 1027 ta vinsten från 1013 litet motstånd vid 1027/28
euro usd target 12365 från 12470

ny
ang.vete som jag la ut i morse mest på skoj för jag har ingen koll alls på detta,men vid 8,00 tiden så låg det på 460 usd och toppade vid 15.30 tiden på 473 usd
så det var nog den bästa traden i dag om man hängde på där.:)
ny
jag har prövat att köpa och sälja ett par ggr i dag med små poster bara för att öva på min trading mall/system eller vad man skall kalla det.
inget jag skriver här men jag lägger ut det senare i kväll just nu bara back.
ny
normalt sett så skulle detta vara ett bra drag nu
olja 72,20 köp
S&P 500 1010/1013 köp
eur usd i taket nu sälj
men med tanke på morgondagen och att usa har lång helg så håller jag mig utanför.

ny
olja nu på 72,20 och fortsätter ner S&P 1013 och fortsätter ner.
jag kan tänka mig att vete rusar upp nu jag har inte kollat själv,
kan vara dags att köpa olja nu???
men jag tror jag håller mig utanför i dag och inväntar siffrorna i morgon,fint väder nu.
ny
på tio dagar så har S&P visat rött på alla dar utom en då blev det 1.75 punkter plus.
det var länge sen jag såg så här mycket för short sidan.
dessutom skall visst riksbanken höja räntan idag det är inget som hjälper upp det hela precis för omx 30.

men det är inte klart riktigt än positiva siffror på fredag så får vi ett rally utan dess like kan jag tänka mig.
jag håller mig lite på sidan om just nu,kanske försöker ta några punkter här och där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar