SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























fredag 23 juli 2010

dagens galenskaper torsdag

lägger mig short igen på stora kontot med stop loss
ny
oljan ser ut att lägga sig i ett bra short läge kring 78,70 nivån
ny
har ökat på shorts med 50% på forex kontot
ny
det ser ut som vi kan att komma testa 1100/1104 idag
ny

på mitt stora konto så är stop lossen utlöst vid 1089
och jag väntar med att gå i där igen.
ny
går ur min position i short om vi bryter 1094/95 ,ser ut som vi kan når 1100 nivån då.
men köper på mig short igen så fort vi visar svaghet.(forex kontot)
ny

jag gör inte så mycket nu men kommer vara på hugget på fredag då lär det hända en hel del,idag så är jag hel ledig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar