SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























torsdag 15 juli 2010

dagens galenskaper onsdag

en tråkig dag men jag ligger short i olja och inväntar S&P 500 på en klar ner signal
det var en ganska tråkig dag,har gått short i olja 2 ggr varav en gång ute på stop loss men nu ligger jag med en 50% position short som jag behåller över natten.
ang S&P så får vi se om det orkar hålla sig uppe i morgon att ta en position på fredag känns inte så lockande men vi får se vad som händer vi är inte där än.
ny kl 20.20
prövar short i olja igen lite i taget
ny
det är inte läge att göra nåt nu,allt pendlar fram och tillbaka,har prövat short i olja men ute på stop loss med en mycket liten position som tur var.jag kanske måste vänta tills i kväll eller i morgon för att ta en position
ny
får se hur usa går nu dom första timmarna,sen kanske jag tar position långsiktigt
ny
det ser ut som vi får en positiv start på dagen om den håller hela vägen tills i kväll återstår att se.
jag börjar när usa öppnar eller strax där efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar