SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























tisdag 13 juli 2010

dagens galenskaper måndag

kl är nu 23,30 och jag kom precis hem.har inte missat så mycket ser jag,blev utstoppad på mina shorts i olja men med vinst 30 punkter.
S&P går som jag tänkt mig trodde dock det skulle gå upp lite till men det kanske kommer ,nu är det 5 dagen upp så en eller 2 till så bör vi hamna i ett bra läge för att gå short.jag får se om jag gör nåt i natt när asien öppnar i oljan.
ny
första target oil 75,20 jag hann inte med att köpa på mig till full position så jag låter detta rulla på nu med trailing stop på 40 punkter så får vi se om det håller.jag måste iväg nu och hoppas jag hinner tillbaka till 2100 tiden.
ny
provar att gå short igen i oljan på 76
ny
stängt min position i olja minus ca 3 punkter som jag tog i fredags.
idag så hinner jag inte göra så mycket så jag hoppas det blir en lung dag.efter usa stängt så kommer
Alcoa Inc med sin kvartals rapport ca 2210 om jag inte minns helt fel ,och den brukar sätta ut riktningen.
denna vecka lär nog inte bli så lätta att bena ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar