SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























fredag 16 juli 2010

dagens galenskaper torsdag

det blev en upp och ner dag ena stunden 1000 back nästa 1000 plus och vid stängning så var man tillbaks där man börja.trading levels höll i alla fall måttet,
oljan vände på 75,30 som var S3 och S&P vände på 1080 som var S2 så det är positiv att dom stämmer euro usd har jag inte tittat på i dag så mycket.

S&P
det verkar inte vara någon styrka på nån sida nu.kanske så får vi besked i morgon,visar det sig att vi inte skall ner nu så är det bara ta förlusten före den blir för stor .
ny
det regnar och jag är lite uttråkad, just nu ligger jag i positioner som jag inte tänker ändra på ett par dagar om det inte händer något otroligt oväntat.
jag öppnade ett nytt konto med 100 usd på som jag kallar play konto,målet är 1000 usd sen 10 000 drömma är ju gratis än så länge :).första positionen blev short i olja ser bra ut än så länge.
ny
det kommer nog inte hända så mycket mer för mig idag nu,ligger i positioner och fyller på men det gör jag på ett par dagars sikt för att vara säker på att vi får en hyfsat stor ner gång.
ny
börjar nu lite smått att sälja S&P 500 lite i taget,kommer att handla på mitt forex konto samt att jag börjar nu använda mig av mitt normala konto igen för en långsiktig short position 1090 är start punkten på normala kontot.1082 FUT på forex kontot
ny
nu så fick jag tid för datorn och ser att jag är ute ur oljan via stop loss.det blev ganska dyrt :(
nu får vi se hur denna dag slutar,jag tar det lite lungt och tar position när det ser klart ut för nergång,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar