SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























onsdag 14 juli 2010

Low Volume Market Rallies Fail


vi börjar närma oss en ner gång men jag ger S&P en dag till så får vi se.
som vi kan se på chartet så är denna uppgång även den förra på låga volumer vilket gör att jag inte tror detta håller.om man titta på när det var höga volumer så ser man var dom killarna var som tjänar pengar dom var på sälj sidan.där vill jag oxå vara denna gång,det är bara att ha tålamod nu och vänta ut detta.en två tre dagar till spelar ingen roll men när det sker så går det fort ner nu.som jag ser det nu så finns det kanske 20/30 punkter på uppsidan att tjäna och på ner sidan 100 och mer så för mig så är valet lätt,jag väntar ut detta.under tiden så kan man handla med oljan kortsiktigt
för att få in lite pengar.får vi en ny positiv dag i morgon vilket det ser ut att bli så är det 7 dagen upp i rad.alla plus dagar tar oss närmare ett short läge.
vad som kommer utlösa detta vet man aldrig men det behövs inte mycket nu för att få detta att falla.
1112/1115 ser nog ut som vi kan nå detta mål redan i morgon om detta håller i sig
och då ligger vi på ett ganska bra läge för att gå short på torsdag eller fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar