SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























fredag 23 juli 2010

dagens galenskaper stress testet den största

stress testet blev väl som man trodde nån liten skit bank här och där fick ta det negativa och dom större viktiga bankerna är tydligen ok,men den lilla info som man får från detta test är lika med noll i mina ögon,ett stort skämt.hoppas marknaden dömer ut denna test nästa vecka så kanske vi får framtida tester lite mer trovärdiga,måste säga att usa är bättre på detta.
ny
nu stänger jag ner för i dag
behåller mina shorts i S&P så får vi se vad som händer på måndag
ny
det är ganska mycket volumes på köp sidan i oljan vilket gör att jag inte vill gå short där just nu vi kan gå mot 80/82.
ny
snart dags för stress test resultatet som jag och många andra tycker är ett skämt,men vi får se vad det visar troligen så är dom flesta banker från ok till super bra
även i spain och grekl,?????
ny
svårt att gissa vart detta skall gå
jag inväntar usa öppningen nu,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar