SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























torsdag 1 juli 2010

dagens galenskaper onsdag

det blev en dag i solen så jag gjorde inte mycket med tradingen



ser inte ut som man missat mycket i dag.ibland så lyckas man välja lediga dagar bra.
risken är att vi får en till sån här dag i morgon,för att jag tror nog dom flesta väntar på jobb siffrorna på fredag.

jag får se om man kan göra nån punkt efter 2100 ikväll.

ny
jag får se om jag försöker med nåt sista timmen i kväll
nu är det sol som gäller ett par timmar

ny
jag sätter igång i senare i dag kring usa öppningen
funderar på att lägga mig long med stop loss kring 1034 men jag avstår.
det kommer fler tillfällen senare i dag

ny
asien på minus men har gått upp från dagslägsta

idag håller jag koll på 1040 i S&P så det håller där
över 1050 /52 så kan det bli uppåt i dag
ingen ide att försöka sig på nåt nu men känslan säger att vi går uppåt.
men jag håller mig utanför tills jag har mina trading nivåer att gå på.
alla charts pekar neråt men 1040 nivån är en tuff nivå att knäcka.
olja och euro pekar på köp men det svänger fort om S&P rasar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar