SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























söndag 4 juli 2010

dagens galenskaper fredag

brazil ute ur vm inte gör det mig nåt,nu kanske det blir lite lungnare här final holland - tyskland ?
jag la mig long i oljan strax under 72 nivån om det är ett bra drag eller inte får vi se på måndag.
nu är det helg och jag känner att jag måste åka iväg någonstans snart.måste ha miljö ombyte,längtar efter snö.
ny
om man tittat på TA så ser det ut som att oljan kan gå ner en 150 200 punkter till för att sen vända upp igen
bryter vi 72 så får vi nog se upp .
ny
jaha
dom siffrorna sa inte mycket vilket antiklimax
man kan nog utgå från att den negativa trenden fortsätter ner nu.
jag får se om jag tar position sen i kväll troligt vis i oljan om det ser bra ut.
nu är det fotboll snart det är stort här nu när brazil spelar,allt stängs ner och det är party utan dess like
jag kommer inte ihåg hur mycket det kostade när alla slutar jobba under fotbollen men det var enorma summor.det kommer att bli ett samhälls problem tror dom när dom får vm här nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar