SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























tisdag 13 juli 2010

dagens galenskaper tisd.1200 usd profit

det blev en ganska bra dag med en bra vinst i oljan.jag har sett att jag på slutet har handlat med mindre summor och jag har inte tänkt på det så mycket först nu när jag såg att det var många punkter i vinst men det var inte så mycket på saldot.
men som jag skrev förut så kommer det nog när trading formen ligger på topp och det känns som det är nära nu.jag har lite tankar om s&p 500 och stämmer dom så lär nog självförtroendet öka på.tillsvidare så får man vara nöjd med det som blir.
här under är det som hände idag
texten läses nerefrån och upp


ny
det känns mer och mer rätt att gå short i olja nu nästan 700 punkter på ett par dagar nu .jag får se hur det går i natt men skall försöka få till en full position utan att riskera några pengar och sen låta det rulla på ner.
ny
olja stop loss på dagshögsta
ny
olja.. har lagt mig short men endast med 20 % av en full position jag börjar lite försiktigt.min position sen i morse blev lite över 1200 usd på halv position så jag har lite att leka med nu,kommer dock inte att riskera mer än ca 200 usd,vill inte klanta bort vinsten,igentligen skulle man bara vara nöjd nu och göra nåt vettigt som att gå och träna men det är så dj###a tråkigt så det blir att sitta och glo på börsen i kväll.
ny
har ändrat trailing stop och har nu garanterat ca 1100 usd i vinst så jag låter detta rulla på
ny
olja och s&P ligger nu och prövar vi ganska stora motstånd så vi kommer att gå upp ca 80/100 punkter nu i oljan eller så reser vi ner,jag tror på ner så jag tar vinsten så fort vi ser svaghet och väntar in short läge.
ny

min position sen i morse i oljan håller än så länge men det ser ut som det kan bli en dip ner nu,230 punkter plus just nu men har bara en halv position men det är ändå över 100o usd nu så det är ok.
allt ser ut att gå enligt planerna med s&p .
jag får se vad jag gör med oljan ligger på trailingstop på 3o pukter kanske ändrar det får se senare
ny
jag la mig long i oljan liten position med stop loss och traling på 30 punkter vinst.just nu ser det ut som vi får en positiv öppning,är en lite chansning för chartsen är inte klara för upp än,men jag har en taxi som kommer när som helst så jag måste bryta nu.
ny
jag vill ha ner oljan till 74/74,20 om jag skall gå long om det skulle visa sig att stödet håller.vill helst inte att det skall rasa idag,men just nu ser det ut som det är på väg ner igenom 74,20, får se om det håller.
ny
inga positiva tendenser i asien direkt.
europa får försöka handla lite med sina egna tankar vilket inte brukar gå så bra om det inte dyker upp någon nyhet bra eller dålig.jag försöker börja min dag efter kl två idag .
euro usa rasa ca 300 pips på mindre än 10 min på mitt chart nu,måste vara nåt fel ??
ny
idag hoppas vi på en ny uppåt dag.
alcoa visade positiva resultat upp 3,5 % får se hur länge detta håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar