SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























tisdag 13 juli 2010

dagens galenskaper tisd.after bell

after the bell trading
intel visar bra siffror och upp 5 % nu S&P följer med upp det kan nog bli en dag till i morgon på plus sidan så jag håller mig borta från shorts ett tag till.
jag tar ut nya trading levels senare i natt och ser fram emot en ny trading dag i morgon.
ny
ser ut som vi inte går över 1100 leveln nu,en lite sell off just nu 5 min för close.
ny
stop loss utlöst nu i oljan,nu vet jag varför jag inte går in med så mycket pengar :)
jag väntar nu en stund med att ta position efter intel så bör man få lite mer kött på bena
ny
jag fick en fråga på mailen varför jag inte är long i S&P eftersom jag har sagt att det kommer gå upp till 1112/1115 i ett par dagar nu.och svaret är jag vet inte
men nu idag så skulle det varit kanon bra om jag gjort det,men jag har gjort lite handel i oljan och det är lite svårt mentalt att gå long när man bara väntar på ett short läge som kommer vilken dag som helst.intel i kväll blir en viktig rapport om man tittar på chart mellan intel och S&P så kan man se att dom går hand i hand.
ny
kanske kan det bli att S&P prövar 1100 senare i kväll
ny
lite upp igen bara att vänta
ny
det mesta verkar lägga sig i short läge nu vilket är bra för min position i oljan
euro usd har lagt sig i short läge eller gör vilken minut som helst.jag väntar en stund för att få detta bekräftat sen prövar jag att gå short.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar