SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























torsdag 1 juli 2010

nu är slutet här eller ?


enligt alla olika formationer som finns och alla stöd,medelvärden så skall vi nu åka neråt mot 950 sen 800.
och om fredagens jobb siffror inte blir positiva så är nog risken stor att allt detta kommer att stämma.
känns skönt att man ligger så gott som med 100 % i kontanter på ett bank konto.om nu inte banken går i kk.
när jag började med denna blogg tradingoilforlife så var målet 150 000 tusen kr vinst
2010 och jag såg att det är redan klart,så nu gäller det att inte klanta bort detta.
men jag sätter ett nytt mål och det är att få mitt forex konto på 50 000 tusen dollar
år 2010,jag började med 3000 tusen dollar och har nu ca 12 000 dollar och har handlat ca 3 veckor,tanken med detta konto var att lära mig valuta handel men när jag tittar på alla positioner så är det olja och S&P 500 som gett mig dom stora vinsterna där.
men jag kommer köra på med valuta olja S&P 500 i första hand.och sen försöka titta lite på asien och dax,omx 30,måste bara få ihop tiden på nåt sätt,måste ju sova ibland.
så just nu känns det bra att bara använda forex kontot och lämna mitt vanliga konto i vila ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar