SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























måndag 12 juli 2010

short the market ?????


vi har haft ett par dagars uppgång och man hör redan nu att är det på väg att vända och många börjar köpa på för uppgång.
jag skulle nog vänta med det för jag tror nog att det kan vara dom sista dagarna för the bulls nu.uppgången har varit på låga volumes vilket inte är bra om man är i bullmarket,det finns ett gäng med olika motstånd som skall brytas, ett tio tal minst för att få en trendvändning ,det kan bli en eller 2dagar uppåt nu.
når vi 1115 så tror jag nog vi får se alla bears träda in om det inte sker före,
men vid 1115 leveln skulle det sitta perfekt.
som jag ser det så är ett perfekt läge att hålla koll på är 6/7 dagar upp vi har redan 4 dagar upp så det bör bli i mitten på veckan detta kan ske, S&P 500 på
ca 1115 nivån.
i veckan vet jag om mina teorier stämmer man ju haft fel nån gång förut om jag inte minns fel :) men nån gång skall det väl stämma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar