SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























fredag 16 juli 2010

dagens galenskaper fredag

både olja och s&p ligger på viktiga stöd nu och jag går ur på allt för att ta nya positioner senare om jag kan se vart det tar vägen.långsiktigt så är jag på short sidan men det kan nog komma en rekyl upp före vi fortsätter ner,så jag tar vinsten nu och så får jag se om det blir nåt över helgen sen.
det är alltid en risk med att ligga med positioner över helgen.
ny
jag har lagt mina order för idag och kommer till största delen vara ledig i dag,kommer kolla in hur usa öppnar senare i dag,men det skall till mycket om jag skall ändra mina positioner nu,finns en risk på oljan att stop loss går in om den rusar men då går jag nog in före dom stänger handeln i natt och går short igen.om det är läge för det då.
ny
out in euro usd det var en chansning som inte gick kanske prövar sen igen,
har kvar oljan och S&P 500 och behåller dom över helgen om vi inte får ett enormt rally idag då blir jag tvungen att ta en förlust, ligger med stora marginaler på stop loss,men allt har en smärt gräns och nån stans måste man sätta gränsen.
short i olja,S&P,euro usd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar