SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























tisdag 6 juli 2010

dagens galenskaper tisd.

olja vid 72 nivån håller inte 72 stödet så ser vi 71,20 sen 70,50 och just nu ser det klent ut så mot 71 ser det ut som nu.och då är det dags att ladda med lite longs igen kan jag tänka mig.
ny
om jag tar någon ny position så kommer jag göra det efter 2100 ,får se hur det ser ut då.totalt i dag 1100 usd profit så jag ska försöka och inte minska den vinsten med att stressa in i en dålig position.
lägger ut min handel senare i kväll.men jag har bara köpt olja och S&P inget i valuta som var tanken med detta konto,men det kommer väl sen hoppas jag tillvidare så får man vara glad att det blir vinst i nåt man gör.
ny
olja vänder ner vid motstånd 73,80 S&P på 1042

ny
är ute ur alla positioner med en bra vinst men det kunde varit mycket mer,nu så gäller det att hitta nya positioner ,ev går jag long vid nästa dipp om läget kommer
ny
det blir nog en dipp ner nu dags att sova nu nya tag senare,får se om det höll senare
ny
ser lite klent ut nu får se om stop loss nivåerna håller
dom är med vinst så om dom löser ut så blir det att sova en stund och vänta på usa öppningen
ny
nu long i olja får se om det håller stop loss
ny
olja och S&P ligger precis i brytpunkten för att gå long om man tittar på TA samtidigt så ligger dom precis under 1021 och 71.90 motstånd som måste brytas .
ser nog ut som vi kommer göra det om inte nu så senare under dagen

ny
har sålt S&P med ett par punkter vinst samt köpt en gång till och ligger med stop loss nu ,är lite tveksam till om vi bryter igenom 1020,blir jag utstoppad och vi ändå bryter igenom så köper jag nog igen med target 1025
ny
jag prövar med att börja köpa in mig på S&P longs
små poster till att börja med,håller koll på fut 1000
ny
fortsätter det ner så här så får jag ta ut nya nivåer tills vi öppnar i europa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar