SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























tisdag 1 juni 2010

årslön på en vecka

vid tillfällen som nu så kan man tjäna en enorm summa pengar på ett par dagar om man hamnar rätt.
om 72 nivån håller så kan nästa topp vara vid 75/76 nivån det är 300 till 400 punkter om man hänger med hela vägen upp.
mitt mål är att få en full position med en stop loss helst med garanterad vinst på 5000 kr som jag kan låta ligga ett par dagar.
men det svåra är få till allt detta det kan lika gärna gå ner till 69 nivån och då vill man inte ligga med bigtime position då har man förlorat en årslön minst.

för ett par veckor sedan så låg jag ett tag 500 punkter back och det var lite svettigt kan man säga,som tur var så vände jag detta till ett par tusen lappar plus genom att köpa på mig mer vilket kunde ha slutat mycket illa,så jag vill inte hamna i den sitsen igen.
just nu så sitter positionerna perfekt om vi går upp,om inte så blir det lite vinst och
så får man gå in igen på lägre nivåer.
når vi upp till 73,30/50 nivån så är det läge att dubbla target 75 nivån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar