SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























onsdag 16 juni 2010

onsdag

ok nu är det dags att ta ledigt ett tag.
sen jag ändrade mina tider och börja med forex så är det nåt som inte stämmerjag har tappat känslan för trenderna.
att valutan inte fungerar än är inget som jag bryr mej om för det kommer att ta tid och många missar kommer att ske,som i tisd,tex,2 shorts med ca 250 punkter back per st och efter det en till och över 500 punkter back som mest,snacka om att inte ha koll men slår det slint så gör det.ligger fortfarande kvar i denna och just nu så är den plus ca 200 punkter,den får ligga och stoppa ut sig på vinst eller förlust blir det vinst så gör jag 600 punkter och åt andra hållet så blir det ändå totalt 1000 dollar vinst sen jag börja så vi får se hur det blir.jag kommer plugga forex och satsa med mindre summor typ 10 ggr mindre tills jag har lite mer koll på detta med forex.
kommer ta det lungt denna vecka och försöka komma in i oljan och S&P igen för där har jag tappat känslan totalt.
har dock lagt mej lång i S&P 1108 och olja 75,20 i en långsiktig placering med target på oljan i första hand 80 sen 85,i S&P första target 1130 sen 1150 detta ligger på ett separat trading konto för mer långsiktig handel.stop loss på inköp så det får ligga tills target nivåerna nås eller stop loss nivån löses.trenden är upp nu och jag hoppas att stop loss inte löses ut men om det sker så provar jag igen tills trenden visar motsatsen.
på mitt vanliga konto så fortsätter jag med olja och S&P med lite mindre summor tills det känns rätt igen.jag kommer gå tillbaka till mina vanliga tider dvs efter lunch tid i usa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar