SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























fredag 11 juni 2010

dagens galenskaper fredag

ny
ute ur oljan 120 punkter +,vågar inte ligga kvar över helgen.ganska lungt i dag har handlat med valuta som gick ganska bra så totalt sett blev det en bra dag.fotboll blev det också skönt att få nåt att göra medan man väntar på att targets skall gå i lås.
helg nu så på måndag kör jag igen lite på halvfart dock
har lite annat för mig som måste göras.
totalt sett en bra vecka.
ny
74,74,10 nivån kollar jag på nu håller den så går vi upp igen .ligger short nu 75,12 med stop loss
ny
har lagt mig i position åt två håll med stop loss ifall det blir stora rörelser åt nåt håll.
ny
om inte siffrorna senare i dag ställer till det så kommer vi pröva 1100 nivån i S&P och det är en nivå som bör brytas för att lägga oss i en positiv trend mot 1250/1300 nivåerna.
oljan kommer då gå mot 80/85 nivåerna.
jag tar position senare just nu känns det som 50/50
ny
usa siffror senare i dag
detaljhandel maj kl 14.30
- Michigan-index (prel) juni kl 15.55
lager osålda varor april kl 16.00

ny
fredag så jag tar lite halvledigt inväntar usa skall öppna nu.

ny
det ser ut som euron är på väg att vända upp skall försöka lägga en position med 200 pips i vinst och sen går jag och lägger mig,så får jag se om man vaknar glad

oljan snart på 60 punkter i vinst och kommer att avslutas då ,en liten bit ner till så.
men det får ligga på auto trade och sköta sig själv.
men jag ändrar till 50% på 60 punkter resten stop loss
samt 100 punkter vinst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar