SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























tisdag 22 juni 2010

dagens galenskaper måndag

kommer att försöka avsluta allt före onsdag,semester tider börjar nu.
jag är ute ur oljan 270 punkter + får se om jag hittar en ny bra inköps nivå
nu får vi se om stöden håller . S&P om 1117 håller så går jag long där.om 1122 /1120 faller nu
ny
S&P var nere vid 1125 och vände, prövar nu 1130 sen har vi 1133 där är det läge att gå kort om vi inte bryter igenom 1133 då går vi mot 1140 nivån

stop loss låg på 2370 det var nere på 2366 sen vände det upp .så nu går det väl rakt upp kan man tänka
men det är väl som vanligt.
ute får prova igen vid 2350 nivån om den håller
får se vilket humör usa har först.
ny
har lagt stop loss med liten vinst om det inte orkar bryta igen 2381
ny
ser ut som det blir forsatt upp ett tag till
ligger long i euro/usd 1.2360 får se om det håller nu kan bli en bra resa upp om man tittar på trading nivåer
ny
trading nivåer kommer jag göra senare i dag just nu är aug olja 80,20 nivån att bevaka faller det därifrån så tar jag vinsten och går in på lägre nivå igen.
S&P så håller jag koll på 1133 och en 1140/42
under 1117/18 så går det säkert ner till 1104 igen.

ett par timmar kvar nu tills dax öppnar
just nu ser det ut som vi får en plus dag
jag ligger fortfarande long i S&P och olja sen förra veckan
så länge jag ligger i dessa positioner så tar jag det lite lungt.det blir väl lite handel med valuta med mindre summor.kommer börja min handel när usa öppnar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar