SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























måndag 14 juni 2010

nivåer

oljan. S&P. euron har alla börjat lägga sig i sälj efter att ha varit uppe och provat bryta igenom motstånden men inte lyckats.kan bli så att vi prövar igen efter en liten dip ner eller så går vi ner mot 1040 i S&P igen.
jag ligger short i S&P men det känns inte som en säker position,men lite mer info,kommer väl i natt när asien öppnar.
har lite svårt att få tiden att räcka till nu med fotbollen samt allt det andra som man brukar hinna med,men man får väl se detta som en mini semester och låta börsen komma lite i andrahand ett tag.
körde lite med forex idag och det gick så där 1 plus 1 minus och den sista gick bra men då hade jag visst lyckas med att satsa 0,10 så vinsten blev typ 16 dollar wow.
så totalt sett en +- dag.jag har inte ens titta på aktierna och kommer inte göra det heller.
imorgon måste jag skärpa till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar