SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























tisdag 29 juni 2010

dagens galenskaper tisd.

out 75 usd profit det var ett försök kunde ju gått.
stänger ner för i dag nu
nya tag i morgon .eller i natt
ny
ändrar stop loss nu på garanterad vinst
ny
jag lägger mig long i S&P före fotbollen med stop loss vid 1036 och take profit på 10 punkter chansar lite men som sagt känslan är upp kortsiktigt nu och att 1040 håller
ny
fotboll snart blir nog en bra match kul kul
ny
när jag stängde alla positioner i eft,så var jag lite osäker om det var rätt.men det känns ok nu,för nu kan det lika gärna gå upp som ner,så läget är lite osäkert nu,men det kommer att sätta fart vid 2100 tiden i kväll och visa vilken väg vi tar.känslan nu är att vi får en liten rekyl upp.
men jag kommer nog inte handla mer i dag.

ny
1048/1050 motstånd
S&P kan gå mot 1050 om vi vänder. för att sen gå ner igen.oljan bryr jag mej inte om just nu,den kommer säkert följa S&P nu.
ny
vi testar 1044/1040 nu jag är out på allt nu
och ser om vi går igenom stödet då går jag short igen
vid rätt tillfälle,men det känns nog som vi kan få en liten knuff uppåt snart.
men det är nu det gäller om vi klarar av att hålla 1040 nivån,jag tror det är tredje gången vi testar detta nu på kort tid.
det kommer lite jobb siffror i veckan och skulle dom vara negativa då tror jag inget kan hålla kvar detta.
75 är ett stöd för oljan som jag tror håller till vidare
ok nu väntar jag ett tag och ser vad som händer

ny
stöd S&P 1060/61 - 1055
svårt läge nu ca 1000 usd vinst nu och vi ligger nära stöden som jag tror kan hålla.men jag tror att vi kommer sluta på minus i kväll ändå.
så jag chansar och låter allt ligga med stop loss, ifall vi skulle få en allt för stor upp trend.måste chansa lite nu när 1040 nivån ligger nära.för faller det så kan vi se 850.vore ju kul och va med från 1075 och ner .
måste sova nu ett par timmar och sen iväg igen.
får se hur det gått senare.det rör sig ner nu under tiden jag skriver detta, 3 punkter ner.

ny
ligger short i olja sen fredag och ligger lite plus nu men det är på gränsen. i dag blir det 3 dagen i samma position och vinsten är i nästan noll,inte bra.
men jag behåller oljan ett tag till så får jag se vad som händer.
short i S&P sen i går just nu 2 punkter plus.
nej ibland så är det bättre att inte göra nåt alls.
jag får väl hoppas det går ner i dag så kan det kanske bli lite vinst denna vecka.
asien ligger på rött just nu så det ser bra ut,men det är många timmar kvar tills usa öppnar så jag får försöka ha lite koll i dag.
kommer att titta till det lite då och då under dagen så fort jag har till gång till internet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar