SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























onsdag 23 juni 2010

känslan är att det rasar


för ett par ett par dagar sen så skrev jag att vi kunde få en uppgång under sommaren
för att sen i höst se allt rasa.
men jag blir mer och mer osäker på om vi inte kan få detta ras tidigare.
känslan nu är att det är större chans att S&P går mot 950 än mot 1350
det är kanske dags att lägga sig kort snart långsiktigt.
jag avvaktar denna vecka ut och ser vad den ger och kanske så kan man läsa av det bättre nästa vecka.men tittar man på diagrammet så har jag svårt att se nån större upp gång skall ske.
och att ekonomin i usa skall vara på uppgång har jag svårt att tro.
men tro skall man göra i kyrkan säger dom,så det är bäst att vänta på fakta,får se om jag kan hålla igen tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar