SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























tisdag 1 juni 2010

dagens trading

kommer nu att vänta på usa stänger och sen ta ut nya nivåer för i natt och morgondagen.

det är inte många timmar kvar nu tills en ny trading dag börjar.det gäller att glömma denna dag nu och att inte glömma att i morgon så kan det vara 200 punkter back om man inte passar sig,gäller att inte bli övermodig,viket jag lätt blir men jag börjar bli bättre på det.
det är ofta man tycker stop lossen ligger för kort och man svär varje gång som den löses ut och sen vänder det upp precis efter och då kommer man inte in i positionen igen för man tycker att läget är missat.men man skall komma ihåg att som regel kommer den alltid tillbaka om man väntar ett tag.

dagens trading lägger jag här nu.dagen/natten börjar nere från i texten i fall nån vill läsa.

jag visste detta 75,20 nu drog i väg i samma stund jag sålde .man blir så jävla sur i bland,blir inte förvånad om detta sluta på 77/78 nu 600/700 punkter skulle detta ha varit i vinst,dubbla positioner på det så skulle man garva hela vägen till banken,nu gäller det att inte klanta bort sig och jaga efter mera utan att vänta på att priset kommer ner till dig och ta en ny position där,väntar på nästa läge nu.kommer det så kommer det, om inte så väntar vi på nästa läge att gå short.

strax över 200 punkter vinst idag.får vara nöjd
men dagen är inte slut än,kan bli mer sen måste stressa av nu ett tag

ute på 74,36 long på 73,52 på sista köpet
72 med 25% ute på 73,52
72,47 med 75% ute på 73,52
börjar bli stressig nu tar vinsten och får vara nöjd
för mycket pengar att förlora,allt har gått lite för bra idag,
får jag 200 punkter i dag så tar jag det,jag vet att i samma stund jag tar vinsten så rusar det upp men om jag inte gör det så rusar det ner,så är det bara,men jag är säker på att det kommer en dip ner sen,bättre med 2 fåglar i handen än 10 i skogen eller ?

håller detta så lämnar jag det så här nu dubbla positioner som ligger säkra med vinst .74,20 nu att gå igenom75,50 nästa
försöker få in stop loss nu på inköp ligger tillsvidare på 73,30 long på 73,52
lägger sista inköpet på stop loss på in köp+5 punkter

det hänger på usa nu
bryter vi 73,50 nivån så kan vi gå mot 74,74,20 nivån
får se om detta håller nu,dubblar om rätt läge kommer,måste ske vid stark trend för att få in stop loss på en vettig nivå.

tar en paus till usa öppnar nu
nu får vi se om 72,40/50 nivån håller om inte så försöker vi senare igen,ser lite klent ut just nu.
min stop loss ligger lite väl kort men jag chansar på det just nu,om det vänder ner så kan det gå fort sen.

har nu stop loss på inköp 75% 72,47 ,jag tror inte att detta håller utan vi får nog en dip ner,men man vet aldrig,vill vänta på usa öppnar

DJ snart på 10000
long 25 % köper mer om det vänder upp.
vid 72,50 köper jag på mig till full position med stop loss kring 72,10 på allt.

la ut nya nivåer att hålla koll på nedanför i olja

euro 1,18 /1,15 är det bud på nu framöver . ser inte bra ut detta.
nu får vi se om usa forsätter sälja av sen i eft,och i kväll

kan vara så att 72 håller igen, men jag är inte säker.men detta är nog en ganska bra nivå att börja köpa på,

S&P kl 12,41 om inte 1072 håller så är nästa stöd 1o57 och oljan följer med S&P

kl är strax efter 24 svensk tid och det börjar röra på sig nu,får se hur det går i natt nu.
long olja 74,65
ute på 74,90 vågar inte ligga kvar. vill se var detta tar vägen först.
öppnar ner i aussie land

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar