SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























onsdag 9 juni 2010

dagens galenskaper onsdag

här är det som hände idag inte mycket alls men ligger short i olja ,ser bra ut behåller denna position tills i morgon så får vi se.

S&P 500 verkar ha hittat en nivå mellan 1040 och 1100 att vandra i.om vi skall få lite fart i detta så krävs det att det bryter åt nåt håll nu ligger 1040 närmast att brytas,får se vad asien gör i natt.
jag handla lite med valuta i dag gick inte så bra 200 dollar minus men gjorde plus på en olje trade så det blev 400 nej 300 skall det vara dollar plus i slutet ändå.handla med valuta är rena formel 1 racet 100 pips på ett par sekunder ibland,gäller att ligga rätt eller ha stora marginaler på kontot.
so far har kontot ökat från 3000 dollar till 4000 tusen sen jag börja testa det,men det mesta kommer från olje handel.men jag skall träna på med valutan med.
imorgon blir det nya tag skall försöka vara med när omx öppnar igen och se om man kan få till det på morgonen.
ny
kommer låta short positionen ligga ett par timmar till och se var det tar vägen stop loss med liten vinst

ny
tar en paus nu behåller short i oljan.har lagt mig i full position,med stop loss,paus nu
ny
jaha nu kom det upp 1 timme efter .måste ha nåt fel .
sjönk med 1,8 miljoner .
siffror på olje lager måste jag missat eller sett fel på tiden.
börjar att gå short igen 25% nu så har jag lite att gå på om det fortsätter upp.

får se om vi kan få en dip här nu

74,50 sen75,30 ligger det lite motstånd
nu ligger vi i upp trend så man bör köpa dips nu istället för sälja rallyn .men kring 74,50/75 så bör vi ha en rekyl ner.

ny
bryter vi inte 74.25/30 så går jag short vid svaghet

kliver av det här kan gå fort upp nu.

köper in mig short 50 % 73,87 färdig order på 60 punkter vinst ligger klar.man ska aldrig handla så här nära usa öppningen men gjort är gjort.

ny kl 1500 det har rört sig upp lite grann,får se om vi orkar bryta igenom nu.går short i olja om det visar svaghet vid 73,70/73,80
ny
nä det det finns bara ett sätt att få detta att röra på sig och det är att jag går och lägger mig,för då blir det garanterat en stor dip eller rally som man missar,:)
jag väntar in usa öppningen nu

ny
dax mot 5877 nu håller inte detta stöd så kan det nog hända lite.

ny kl10,10
allt jag tittar på just nu olja, index,valuta så ligger allt mellan mina nivåer,inte lätt nu,bara att vänta
vill nog ha ner olja till 72 nivån för att ta position

hoppas det är lite fart i denna dipp som kom nu.så att allt inte ligger och pendlar mellan 5 punkter bara.

ny
har snart gjort min timme väntar en liten stund till.lite segt nu snart dags att sova.
blir svårt att ta position som det ser ut nu
köpte lite euro blev precis ut stoppad ser jag.

känslan är nog att vi gå på + sidan i dag men det kan dröja tills usa vaknar till.

omx ,snart på 84 får se om vi bryter igenom.
dax nivåer 5824-5877-5921-5956-6010
omx nivåer 952-962-973-984-989-995
idag så ser det ut som allt kommer gå i positiva banor
vi öppnar uppåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar