SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























onsdag 23 juni 2010

dagens galenskaper tisd.

tråkig dag tur att vm går på tv.
jag får se vad jag gör i morgon,det kommer nog bli lungt för mig,det är sista dagen i morgon.

ny
nu får vi se om det stänger ner i ner trend eller om det handlas upp sista kvarten,jag kommer försöka ta några punkter om läge ges sista femton min.
stöd S&P 1092/93 stöd olja 77.20/30
jag är lite frestad på olja kring 77 men får vänta och se
ny
stänger ner för dagen,dags att handla lite mat,snart fotboll igen
ny
jag kan inte hitta något vettigt att handla med,tänkte försöka ta några punkter ,men får vänta och se om vi får något tecken på vart vi är på väg.
ny
S&P 1104/1103 är ett stöd jag bevakar i dag går vi under så kan det bli ner en bra bit.
gick ur S&P vid 1119. 14 punkter + kommer nog bli ganska lungt för mig nu ett par veckor framåt.

ny
försöker komma igång när usa öppnar idag
mycket nyheter från usa dom närmsta dagarna nu.
det kan gå hur som helst,blir nog bli lite berg och dalbana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar