SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























tisdag 8 juni 2010

dagens galenskaper tisd.

det blev inte så mycket idag ,jag la min tid vid 9,00 till 10,00 ca och det blev väl inte riktigt som jag ville,men kl 11 ca så drog det iväg men då låg jag och sov
sen var det dags för möte som tog för lång tid som vanligt.men jag hann med lite valuta handel som sluta med 118 pips + så det blev lite pengar i dag.
här är det som blev skrivit i dag
ny
fick inte in ordern på den peaken tur det.hoppas nästa går lite mer långsamt upp.om inte allt rasar nu
S&P under 1040 så är det mot 1000 som gäller.

NY
så då är vi igång jag ändrar inget behåller min order så får vi se om den går in.jag har ett möte om 10 min så jag kollar in detta lite senare i kväll.

ny
ok nu är kl snart 10 00 så det är dags att sova en stund,jag kör vidare när usa öppnar så får vi se.
har lagt auto trade på olja köp 72,35 med stop loss och vinst 60 punkter .
ny
ute ur boliden 30 öre - blev inte som jag tänkt.
man kan nog säga att allt man har koll på nu vänder ner på motstånden ingen vidare styrka på köp sidan just nu.
ny
ingen rusning precis
köp boliden 89,40
ny
dax nivåer att hålla koll på
5750-5810-5880-5935-6005
ny
omx trading nivåer
958-968-980-990-998
håller 990 så kan vi nog testa 1000 nivån i dag under 970 så blir det nog nerförsbacke men det är dax man bör hålla koll på i första hand.

ny
nu har vi hämtat in det mesta sen omx stängde i går eft.
så det lär inte bli som jag tänkte i går,nu går vi efter dax som just nu visar på 0,75 % upp.
asien ca 0,20 % upp säger inte mycket.
boliden tänker jag försöka gå in i bara under dagen kan bli ett par kr upp där i dag om vi får en positiv dag.
nu får vi se hur vi öppnar kan bli en positiv öppning
sen ner efter ca 30 -60 min .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar