SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























torsdag 24 juni 2010

dagens galenskaper onsdag

ny
snart dags för feds rapport.det värsta med dom är att det är inte ofta dom är negativa,det gäller att marknaden läser mellan raderna .

ny
jag tycker nog att det hålls upp ganska bra än så länge,hade hoppats på en kraftigare neråt gång,men det kommer nog när dom käkat klart lunchen i usa.
ska bli mycket intressant att se hur asien reagerar i natt.
jag vill få en position i oljan men väntar på en bra nivå.
vi kommer att få en rekyl upp nu ser det ut som,så det kommer nog att komma bra lägen senare i kväll att fylla på med shorts.
ny
S&P stöd 1085/86 1076
det vänder upp nu men det är väntat,det går ner senare får jag hoppas.
jag kan inte se att det skall finnas något som kan dra upp detta nu.

stöd på euro usd har jag vid 1.2189
Crude Oil Inventories


2.0M -1.2M
1.7M
kunde ju varit värre
ser ut som rooney och grabbarna fick kokain
i teet i morse
ny
det skulle vara enkelt och ta en kanon profit nu.och gå short senare igen,men jag vet att som regel så kommer man aldrig in igen,iallafall så har jag lite svårt för det,därför chansar jag på att det fortsätter ner nu långsiktigt.skulle vara ledig men kan lika gärna ta det nästa vecka.1-0 nu av defoe
ny
stöd olja kring 74,90/75,10
ny
allt ser bra ut det kommer säkert komma en liten rekyl upp sen.
men jag stänger ner och skall kolla på fotbollen,behåller mina positioner ,detta kan räcka för att vi ska testa 1050 i första hand.stop loss med vinst nu.
ny
home sale - 33 % ?
sen jag gick short så har det bara gått upp så klart men nu så går det åt rätt håll sätter stop loss på plus och väntar nu på siffrorna.
jag fyller på med mera short.
ny

jag lägger mig short i S&P liten position och fyller på om det visar sig gå åt rätt håll idag dvs,neråt.

ny
det märks att jag sovit för mycket,det blev mycket info,nu på natten.och när jag ser på alla inlägg så kan kan tro att domedagen är nära.
asien just nu inte så positiva.
- USA: försäljning nya bostäder maj kl 16.00
- USA: oljelager, veckostatistik kl 16.30
detta kan nog ställa till det i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar