SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























torsdag 17 juni 2010

dagens galenskaper onsdag

det var lungt idag

det har varit ganska lungt i dag men att det håller sig uppe är nog ett tecken på att vi kan få en fortsatt upp gång i morgon.
så länge S&P ligger ovanför 1105 så är det positivt ,1118/1120 är nästa motstånd.

jag ligger med min olja, long och väntar på en bra inköpsnivå i S&P ,kanske kommer det sista kvarten om vi får en liten dip ner då,om inte så är det bara och vänta.just nu så tar jag det lungt med det mesta tills den rätta känslan infinner sig igen.

ny
oljan har ett ganska starkt motstånd vid 78 vi får se om vi når dit idag.min inköps nivå känns bra i oljan.

stop lossen gick in på S&P och jag skall se om jag kommer in igen senare i kväll på en bra nivå.

euron gick ner och jag fick min vinst till slut men det var med lite tur känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar