SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























måndag 7 juni 2010

dagens galenskaper

ett par minuter kvar inga större svängningar ser ut som vi stänger kring 1050 nivån.oljan var uppe ganska exakt på 72,50 som var min högsta nivå på trading nivåerna och verkar stanna på 71,20 nivån.
vi låg på dom övre nivåerna idag .men i morgon så skall jag nog få till dom lite bättre. brukar vara lite struligt att få till dom efter helger.
imorgon bitti så skall jag försöka handla med omx 30 första timmen om jag är vaken,ser ut som det kan vara ett bra läge där,lite beror på vad som händer med asien i natt.men en dip ner vid öppning sen kan man nog ta ett par punkter på att gå long efter 15/30 min.
sen blir det att leka vidare med valuta handel har nog blivit fast i det,det är dessutom ganska tråkigt om man ligger i position i olja och väntar på target som kan ta en dag att få igenom ,då är det bra att ha nåt att pyssla med under tiden.

nu skall jag kolla nätet på hus i berlize ,ser ut som ett ställe jag skulle vilja bo på,är det nån som varit där?

ny
tänkte att jag skulle göra nån smart affär nu på slutet men jag avstår,risken att man gör bort sig är för stor nu,dagen har varit bra så det är dumt att förstöra den.kommer att ev handla lite i natt när asien öppnar.


ny
S&P stöd 1055/1050
ny
S&P stöd vid 1060 olja 71,20 .får se om dom håller nu
ny
stäng positionen i olja 72,10 90 punkter +
jag håller på med att plugga in valuta handel med allt vad det innebär så det blir inte så mycket i oljan nu .men jag köper och säljer vid nivåerna 70/50 till 72/50
när vi hamnar i närheten om det känns rätt.under tiden så blir det lungt.
S&P ligger och pendlar på ca 10 punkter upp och ner så det ger inte mycket att gå på.
kanske ser vi var detta går under sista timmen .
måndagar är inte så roliga som regel, det är därför jag brukar vara ledig på måndagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar