SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























onsdag 16 juni 2010

dagens galenskaper tisd.

short igen 2387 euro med stop loss och take profit
klev av hann inte mer än lägga in ordern så gick det rakt upp ute med 130 punkter -,försöker snart igen

stop loss 300 punkter från inköp.tar vinst 400 punkter ligger i auto trade nu.låter detta vara nu så får jag se vad som händer,paus nu ett par timmar.
short euro nu
ny
det har väl inte varit många positiva nyheter direkt idag så om husmarknadsindex juni
är negativ så kan det göra att vi får en dip ner.
vi ligger forfarande vid dom högre motstånden och pendlar .

S&P nivåer som jag håller koll på 1101-1104-1108
ny
börjar närma sig motstånds nivåer i olja, euro kan vara läge att gå kort men med tanke på usa öppningen så väntar jag en stund.min position i S&P stängdes via stop loss 3 punkter -.
ny
kl är 0700 och vi är ganska exakt på samma nivå som igår vid denna tid i S&P ,euro, oljan ligger 20 cent över,så det är bara använda samma nivåer som i går
1104,1106 viktigt motstånd i S&P samt MA 200 viktigt att hålla koll på .
jag ligger short i S&P med stop loss jag kommer inte vara med på morgonen nu utan kör i gång när usa öppnar,det är 2 timmar kvar till vi sätter igång så det kan ju gå upp i asien och då kan vi få en riktning,negativt om grekland,negativt om dubai så det ser inte ut som vi skall få ett rally i dag.
men man vet aldrig när det väl sätter fart så går det fort,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar