SENASTE INFO ALLTID ÖVERST

Ny start beräknad till första kvartalet 2015


live trades
gold ,russel,oil,es


https://join.me/226-390-943
closed


























fredag 25 juni 2010

dagens galenskaper torsdag

blev 20 punkter i S&P vinst men klanta bort mig i olja så totalt blev det 14 punkter vinst.
ny
tar och fyller på med short lite till kunde inte hålla mej.stop loss så nu får jag se vad som händer.lite tveksam till detta,men det kan falla nu om inte 1074/75 håller och jag måste iväg nu ett par timmar.
ny
jag väntar på sista halv timmen på usa nu och ser vad som händer då.vi har nu haft 4/5 dagar på rött så att en plus dag kommer imorgon känns inte helt omöjligt nu. men den långa trenden är fortfarande neråt som jag ser det.

ny
får se om jag fyller på kring 1081/82 om vi vänder ner igen.
ny
stänger shorts,tar vinsten ca 20 punkter
men behåller en liten del,ett tag till med stop loss 1081
ny
når S&P ner till 1074/75 så får man fundera på om man inte skall ta vinsten 20 punkter då.
men jag får se hur det ser ut då,hoppas jag kan sitta vid datorn när det händer.
nästa stöd ligger kring 1068/69
ny
godmorgon nu är jag på väg men jag hann kolla in marknaden och få lite trading nivåer som jag lägger ut.ser bra ut för mina shorts.
ligger short I S&P.missade att gå in i oljan men kommer inte stressa med det .
ska bli kul att se hur det gått sen i kväll.
ny

det blir inte så mycket med börsen i dag
har en del möten idag vilket brukar dra ur på tiden
ligger kvar med mina shorts i S&P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar